Privacy
Privacy is van groot belang en we willen dan ook duidelijk zijn in de verwerking van uw gegevens.
Wij zullen de gegevens die u bij ons in de winkel achterlaat voor bijvoorbeeld bestellingen en/of marketingdoeleinden nooit doorsturen, verkopen of ruilen aan derden.
Uitgezonderd gegevens die gebruikt worden om u te voorzien in onze service en/ of onze diensten.
Voor registratie van uw persoonsgegevecns krijgt u van ons bericht of vult u het doorvoor bestemde machtigingsformulier in.
U heeft het recht om informatie op te vragen over de persoonsgegevens en de registratie daarvan. U heeft het recht om op ieder moment een wijziging aan te brengen in uw volmacht. U heeft het recht om de door ons verwerkte persoonsgegevens te verwijderen, met uitzondering van de volgende zaken.
- U heeft een bestelling geplaatst
- U heeft een schuld bij Djöz
Persoonsgegevens door u verstrekt worden gebruikt voor marketingdoeleinden, nieuwsbrief, facebook , whatsapp en andere doeleinden die gericht zijn op het promoten van ons bedrijf.
Vragen over uw gegevens kunt u sturen naar info@djoz.nl
Mocht de privacyverlaring op enig moment worden aangepast vindt u de laatste versie altijd op deze site.
Algemene voorwaarden
Djöz heeft het recht de prijs aan te passen indien er sprake is van een schommeling van financiele markt en/of verandering van BTW.
Alle producten op de site geven een indicatie van de lopende collecties. Voorraad en maten kunnen worden opgevraagd. Voor sales en uitlopende collecties geldt, op=op.
Bij bestellingen geldt geen korting.
Ruilen mag binnen acht dagen met aangehecht rijskaartje en kassabon. Je ontvangt een tegoedbon van aankoopbedrag.
Afgeprijsde, gedragen of gewassen kleding worden niet geruild.
Klantenkaart
Wij bieden een klantenkaart aan. Iedere aankoop met uitzondering van wasgeluk, accessoires en afgeprijsde artikelen wordt bijgeschreven op de klantenkaart. Bij vijf aankopen ontvangt u van ons een cadeauvoucher van 5% van het totaalbedrag. Klantenkaart is een service en geen recht. Wij behouden het recht om te bepalen of een artikel wel of niet op de klantenkaart bijgeschreven wordt.
Klachten
Volg altijd de wasvoorschriften. Mocht er onverhoopt toch een klacht zijn over de uitvoering meldt dit uiterlijk binnen drie weken na aankoop van het product.
Klachten worden binnen 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoordt